Spelen, leren en ontdekken bij peutergroep Elorah Bruinisse

Kinderopvang BruinisseWist u dat er bij Elorah Bruinisse veel te zien, beleven en ontdekken is voor uw peuter? Spelenderwijs leert uw peuter een heleboel. Zo werken we aan de taalontwikkeling van uw peuter. Dit doen we door het zingen van liedjes en het benoemen van de dingen die we doen. Voor de woordenschat lezen we elke dag voor. Maar er is ook ruimte voor beginnend rekenen, bijvoorbeeld door elke dag tot 5 te tellen. We benoemen de dagen van de week en leren de begrippen veraf en dichtbij.

Daarnaast krijgt uw kind de christelijke normen en waarden mee net zoals thuis. We beginnen en eindigen de dag met een gebed, we zingen psalmen en luisteren in de kring met z'n allen naar een verhaal uit de Bijbel.

Bij een peutergroep maakt uw kind snel vriendjes of vriendinnetjes. Uw kind ontwikkelt zich gemakkelijker wanneer hij of zij meerdere dagen in een vast ritme naar de opvang komt. Het biedt rust en stabiliteit. Kinderen worden socialer van de opvang, leren rekening houden met elkaar en hoe ze samenwerken met andere kinderen. Ook de pedagogisch medewerkers leren uw kind, de behoeftes en hun ontwikkellijn beter kennen. Hierdoor kunnen ze uw kind gemakkelijker begeleiden en stimuleren in zijn of haar ontwikkeling.

We zijn gevestigd in de Ds. Pieter van Dijkeschool waarmee we nauw samenwerken. Zo is straks de stap naar de basisschool een kleine!

Wilt u zien hoe een dag eruit ziet? Bekijk de video voor een impressie!

Komt uw peuter ook meespelen?
Wilt u meer weten over de opvangmogelijkheden van uw peuter bij Elorah Bruinisse? Neem contact op via c.otte@kibeo.nl en maak een afspraak voor een rondleiding. We maken graag kennis met u en uw kind!

Elorah Bruinisse
Stenenpad 3, Bruinisse